Мови

Будь на зв’язку з переказами Ria!

з 15 вересня 2017 до 15 січня 2018

Надішліть або отримайте грошовий переказ Ria з Польщі та беріть участь у розіграші одного з дванадцяти смартфонів Meizu.

Надішліть або отримайте грошовий переказ Ria з Польщі та беріть участь у розіграші одного з дванадцяти смартфонів Meizu.

Хто може брати участь в акції?
В акції можуть брати участь клієнти ПриватБанку - відправники або одержувачі грошових переказів RIA з Польщі.

Як взяти участь в акції?
Скористайтеся послугами термінових грошових переказів RIA в ПриватБанку, відправивши або отримавши переказ на суму понад 50 доларів (в еквіваленті), в коридорі Україна - Польща чи Польща - Україна і стаєте учасниками розіграшів подарунків.

Які подарунки чекають учасників акції?
12 смартфонів MEIZU за весь період акції, по 3 щомісяця.

Поширені запитання

 

 

Як взяти участь в акції?

 

Чи потрібно реєструватися в акції?

 

Які подарунки чекають на переможців акції?

 

Офіційні правила акції «Будь на зв’язку з переказами Ria!»
1. ОРГАНІЗАТОР АКЦІЇ.
Організатором акції «Будь на зв’язку з переказами Ria!» (далі – акція) є ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» (далі – Організатор).
2. СТРОКИ ТА ТЕРИТОРІЯ ПРОВЕДЕННЯ АКЦІЇ.
Акція проходить з 15.09.2017 до 15.01.2018 (далі – період проведення акції) на всій території України.
3. УЧАСНИКИ АКЦІЇ.
До участі в акції допускаються фізичні особи – клієнти ПриватБанку (далі – учасники акції). Обов’язкова наявність ІПН. Вік – від 16 років.
4. УМОВИ УЧАСТІ В АКЦІЇ.
4.1. Для участі в акції клієнтові необхідно надіслати або отримати будь-яку кількість переказів Ria в будь-якому каналі ПриватБанку.
4.2. Здійснення одного або більше переказів Ria проходить через коридор Україна – Польща чи Польща – Україна.
4.3. Здійснення одного або більше переказів Ria через ПриватБанк (п. 4.1) підтверджує бажання клієнта брати участь в акції й отримувати подарунки, передбачені преміальним фондом акції (п. 5).
4.4. Сума 1 переказу – не менше ніж екв. 50 дол. США.
5. ПРЕМІАЛЬНИЙ ФОНД АКЦІЇ.
5.1. Виконавши умови пунктів 4.1–4.4, клієнт бере участь в акції й може виграти подарунок.
5.2. За весь період акції (4 місяці) розігрується 12 мобільних телефонів Meizu та 400 поповнень мобільного рахунку.
5.3. Визначення переможців відбувається випадковим чином – кожного місяця визначається 103 переможці. Один клієнт може отримати подарунок лише один раз.
6. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ АКЦІЇ.
6.1. Підсумки акції підбиваються по системі ПриватБанку (Україна).
6.2. Під час підбиття підсумків акції Організатор враховує виконання умов акції згідно з п. 4.
6.1. Підсумки акції підбиваються по системі ПриватБанку (Україна).
6.2. Під час підбиття підсумків акції Організатор враховує виконання умов акції згідно з п. 4.
6.3. Організатор залишає за собою право змінити умови акції та/або період проведення акції. У разі неможливості отримання подарунка клієнта буде повідомлено.
6.4. Після закінчення періоду акції дані від учасників (П. І. Б. власника картки та здійснена ним угода, що відповідає умовам акції) вносяться до єдиного реєстру. У разі неможливості отримання подарунка клієнта буде повідомлено.
6.5. Переможці погоджуються з тим, що їхні імена, прізвища, фотографії, інтерв’ю та інші матеріали про них можуть бути використані Організатором та третіми особами без отримання додаткової згоди та без додаткової плати з метою інформування про результати проведення акції, а також у рекламних цілях.
6.6. Організатор інформує громадськість про проведення акції шляхом виставлення офіційних правил проведення акції на зовнішньому корпоративному сайті ПриватБанку www.pb.ua у розділі «Акції», у прес-релізах банку й на корпоративній сторінці соціальної мережі Facebook.
6.7. Особи, які стали переможцями, дають дозвіл на проведення інтерв’ю для можливого розміщення інформації в загальноукраїнських ЗМІ.
6.8. До участі в акції допускаються співробітники ПриватБанку.
Клієнти можуть отримати детальну інформацію за тел. 3700 (цілодобово, безкоштовно з мобільних телефонів) або на pb.ua/chat

Діліться враженнями

Обговорюйте і розповідайте друзям про акцію «Будь на зв’язку з переказами Ria!» в соціальних мережах. Висловлюйте свої коментарі та пропозиції.